Uppdatering!

Hejhej! Här kommer lite uppdatering;)

Lördag:
I lördags va jag en stund med Maja! För jag sov hos henne i fredags. Och sen när jag skulle hem från Maja så gick jag bort till Linnea där Linnea och Lovisa väntade! Sen stack vi hem till mig. Och så va vi en stund med Jesper och Karl. Och sen senare så va vi med Jonathan,Simon och Ismar. Och så gjorde vi en massa! Visst va det kul hemma hos ismar Linnea?  Hahahaha! Sen åkte vi hem till mig och kollade på finalen i melodifestivalen:) Skoj! Jag skickade över hundra sms och röstade på Ola, men han vann inte:( Så jävla synd var det! Men du tar det nästa gång! Plus att han vann ju körslaget! <3Älskar er Lovisa & Linnea<3

Söndag:
Jag vaknade av att jag fick ett sms och att jag bara hade 2.28 kr kvar på min mobil:O Och dan innan hade jag 290kr...:O Usch ja! Så jag blev as arg!!!!!!!!!!!  Aja! Men sen på eftermiddan/kvällen gick jag ut och gick en stund med annika;)

Måndag:
Jag va med Kajsa,vi skulle plugga men det blev inte så mkt med det. Utan vi stack till ett ställe och klättrade upp på ett tak;) <3 Skoj skoj varje gång! Och sen skulle kajsa typ hem så vi stack därifrån,åh just det vi busringde till nårra stycken oxå ;D Hhahahhahahahahhahahha det va jätte kul!!!!!!! <3

Tisdag:
Åkte hem och pluggade som en gris! HAHA! aa men no provet gick nog åt helvete iaf:S
Sen kollade jag på dating in dark,desperate housewives,cougar town och Christine:D

Onsdag:
Åkte hem,sen åkte jag till mormor en stund. Och sen hem och hämtade hubbe sen gick vi ner till affären och vände;) Sen satt jag vid datan en stund och sen kollade jag på Greays anatomy och true blood;) Sen somnade jag;)

Torsdag(idag):
Skola,sen va med annika;) Sen hände det ju en lite rolig grej i skolan också^^<3 :$

Fredag(imon):
Klassfest:D <3

Ha det bra alla åsnor där ute i världen:D HAHA!

Carpie Diem//JaSmInE <33


Kommentarer
Postat av: ellinor johansson

hoppas att klass-festen blir bässst!!:D<33 skojj skojj idag asså^^<333333;P ahaha!

2010-03-18 @ 17:41:33
Postat av: Linnea

OMg det var skit skojj, HAHAAH du tappade ju tuggummit ;D HAHAHAH

hihi LINNEA ÄLSKAR DIG JASMINE<33333333333333333333333333333333333333

2010-03-19 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0