Ingen rubrik!

Dread!

Hej! Idag skulle jag egentligen sovit över med Maja men vi skulle tydligen bort till ett par vi känner så det gick inte då...:( Synd för jag ville verkligen det! Men det får väl bli en annan gång;) <3
Nu har jag faktiskt lite att berätta iaf:)
Igår va jag och Elli och Emma och bowlade:D Det va vår överraskning till Emma för hon fyller ju år idag:D <333

GRATTIS EMMA! <3 <3 <3 <3 ÄLSKAR DIG!

Det va kul! Jag har inte bowlat på jätte länge så det va kul! :D <3
Sen så va vi inne på djuraffären också;) Jag köpte hundgodis till mina sötnosar Hubbe,Flax och Fly;) <3
Och sen åkte jag hem,Elli hem till sig och Emma på lan;) Där skulle dom typ fira Emma så hoppas hon hade kul:D
Nu har jag precis sett på dread och den va hemsk! Usch! Det va en skräck...men den va helt sjuk!
Men aja! Men nu ska jag försöka plugga lite...Är verkligen dålig på att göra det i tid. Jag brukar göra det i sista minuten:S Kanske inte så smart! Men iaf jag ska dra nu!v  Måste ju leta fram kläder till ikväll oxå:D <3
Pussss på er!


Carpe diem//Jasmine<3    Du vet att jag älskar dig,hur kunde du göra det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0