Hos Maja!



Hejhej nu sitter jag här tillsammans med maja hemma hos maja:P Haha! <3
Vi har än så länge:
  • Ridit barbacka
  • Kollat på film
  • Ätit goé pizza <3
  • Ätit godis;)
Och nu sitter vi vid datorn...Och vi ska kolla på film sen tror jag och ha en massa skojj;)
Nån dag kommer fin fin bilder men hinner nog inte imon för jag ska sova över med bästa Linnea<33
Hihih! Och idag med bästaste majsen;) <333 Men nu ska jag dra!
PUSS!!!

Carpie diem//Jasmine                 Lev livet, du vet aldrig när det tar slut...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bästa jasse menar du väl :D §<3333

2010-03-13 @ 09:29:35
URL: http://duvetdenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0