All the right things and all the right places!



Hej! Snart kommer Linnea och ska sova hos lilla mig<33 :D Skojj skojj!
Ja igår va det ju då klassfest;) Och det va väl hyfsat kul men det hade kunnat va bättre men aja.
Elli va iaf nöjd eller hur? <33 Hahah! Ja och jag va väl ganska nöjd :$ <33 (L)
HAHA! det blev as mkt mat över från klassfesten igår..<3 Undra vad dom gjorde med det? <33
Aja! Nu har jag typ inget mer att säga! Så vi ses när jag känner för att blogga nästa gång:)
PUSS!
P.S bara för att Linnea snart kommer slänger jag in en bild på henne:D

Carpie diem//Jasmine                3 dagar...glad? eller?!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Mohahaha:)<3 vi hade kul:D <33

älskar dej plutt! <33

2010-03-21 @ 13:05:06
Postat av: ellinor

hahaha!aa, hyffsat nöjd;P^^

Du glömde ju att skriva att du sov hos mig:)<33333

2010-03-21 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0