You´r out of my life,it cuts me like a knife....




Ola svensson-If you gave me your love..<3


Slänger in en låt och ett blogg inlägg nu såhär medans jag pluggar:/ Haha! Aa det har ju inte blivit så mkt pluggande idag för det är så himla segt. Men men det gör ju bara att jag måste göra det nu:/ för det är tills imon:O Skit oxå...Aja! Jag vet att jag har bloggat några gånger idag men det är bara för att just nu tycker jag att det är kul och sen så har jag inte haft så mkt att göra heller så...förutom att plugga då! Men nu måste jag verkligen dra för mamma och pappa vill ha datorn. Så nu gäller det att göra provet super snabbt! Önska mig lycka till!

Pusssssssss!

Kommentarer
Postat av: elli pelli plutt !! :)

bara för att jag skriver pusssss! fy fan kom på nått eget! Haha, skojja bara bumbi:)<33du får så gärna skriva så;P<33 älsk!<33

2010-02-21 @ 19:24:11
Postat av: Joakim

Ola är bra!

2010-02-22 @ 06:35:59
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0