Ingen skola imon då:D



Hejhej! Vi slipper skolan i mon pga att det va för mkt snö på taken och sånt...:D Gött för oss iaf:) Men vi kanske får 1-2 dagar kortare sommarlov:S x(  Då tycker jag det är bättre att gå nu ju...Men jaja! Nu sitter jag här hos elli pelli och slänger in ett blogginlägg iaf:D

Dagen:

Det va skola först och sen så följde elli med mig hem:D. Vi sprang in på affären på hemvägen och köpte lite chips:D
Sen när vi kom hem så gick vi upp på mitt rum en stund och sen kom min syster hem och sa att jag va tvungen att skotta x( Så jag och elli gick ut och skottade! Segt som faan! Men vi fick det gjort:) Sen gick vi in och åt makaroner och köttfärssås:) Mums! Och sen packade jag och sen stack vi hem till elli och nu ska vi sova här:D Super skojjigt! <33
Hoppas alla har det bra såhär i vinterkylan xD haha ! <33 Puss på er alla socker gurkor!



kraaaaaamar från jasmineeeee! <33

Kommentarer
Postat av: lovisa

Heej :) jag har gjort de på ett program, men de fungerar inte längre "/ skulle gärna hjälpt om de funkat :(

2010-02-22 @ 20:20:33
URL: http://lovvissastahl.blogg.se/
Postat av: modemix

:D

2010-03-03 @ 15:30:37
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0