Hemma från bajsen:D haha

Hejhej! Som ni ser på rubriken så är jag ÄNTLIGEN hemma från bajsen ellinor! Haha! ne skojja bara,vi har ju haft jätte kul:D Jag har iaf det! <333 Så jag ska väl ta och berätta lite om vad vi gjorde.

Dagen:

Vi vaknade vid halv 12:O eller ja jag vaknade vid 11 men jag ville inte väcka det arga monstret elli-mannen:P ahaha. Sen så gick vi upp och åt frukost:D Jätte gott! Sen så duschade elli och jag tvättade mitt hår xD haha! aa sen klädde vi på oss och gjorde oss i ordning:D Sen gick vi ut och gjorde en massa grejer och sen när vi kom in så kom elli på att vi skulle blanda några drinkar xD ahaha! aa så då gjorde vi det. Men dom blev inte så goda.
Haha! sen kollade vi lite på tv och sen skulle jag hem. Vi spelade in några filmer oxå:D ahah dom va så skojjiga så:D <33 Tack för båda dagarna elli-pelli <33



Kommentarer
Postat av: jasmine

du vaknade la inte vid 11 eller? du sov ju när jag kollade:O<3 hahah, tack sj! :)filmerna igår kväll va faan BÄST!! xD HAHAS!!<33MÅSTE göras om!:D<33

2010-02-23 @ 20:34:39
URL: http://snajzigajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0