Bloggen pausen är över...tror jag!

 

Sötaste lilla ola är nere i egypten nu och har det skönt;) Hittade en sööt bild på honom:D Steeeeeeek! <3

Hej igen! Det blev bara en kort blogg paus! Ska inte skriva nått om det där....vill bara glömma allt!
Så iaf! Nu ska jag snart ut till min älskade lilla bumbi-björn<3333 Och vi kommer att ha super kul! hoppas jag;)
Hehe! Sen ska jag nog sova där...aa så får det bli! :D <33 Men jag har inte så mkt ROLIGT att skriva om och det tråkiga har jag ingen lust att ta upp så det skiter vi i! jaja nu ska jag platta håret och bestämma mig för vad jag ska ha på mig;) Så ses! Hej så länge!

oxox//Jasmine My life is my life, so stay out of it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0