Bowling!


Booooooooooooooooowling!!!!!!!!!!!!!


Heej! Idag vaknade jag av att mamma ringde mig vid kvart i 9 -.-! Så jag steg upp då. Sen vid typ halv 1 tog jag,Julia,Elin & Julli bussen in till Anderstorp. Och sen skjusade Julias pappa oss till Gislaved. Och då kom vi precis rätt tid. Vi skulle  ju bowla :D!! Vi hade tid tfrån 1-2 så vi skyndade oss på med skorna och så satte vi igång:) Det va jätte kul enligt mig:) Hehe! aa och elin gjorde as många strikes så hon vann,sen kom jag 2:a, Julia 3:a och Julli sist. Det gick inte så bra för Julli men det va skojj ändå:) Hahaha! Sen efter så gick vi in till Centrum. Och då så gick vi in på Linneas och fikade och hade skojj! Och när vi hade suttit där och skojat och skrattat ett tag så gick vi vidare till lindex :) Så kollade vi runt där inne lite och dom hade en massa skojj:) Men jag köpte bara ett par solglasögon:) DOM VA COOLA! haha! :) :) :) :) :) :) Aa och iaf när vi gick ut därifrån så tog vi en buss hem:) hehe och sen åkte alla hem till sig <3 :) Det va en rikitgt rolig dag! Jag hade jätte kul iaf! :) <3 Tack tjejer! <3


Kommentarer
Postat av: eliin

taack själv! :D<3 måste göras om, skit kul (y)<3

2010-04-08 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mig)

Har du nån hemsida/blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0